קניית נכס להשקעה »

איך מקבלים תושבות קבע בקפריסין

תושבות קבע בקפריסין - מדריך

בשנים האחרונות ישראלים רבים קיבלו החלטה לעבור לגור בארץ אחרת, אם זה עבור רילוקיישן באופן זמני, ואם זה כתושבות קבע, אך בשני המקרים הבחירה הייתה בידיים שלהם. האפשרות לבחור היכן תגורו תלויה רק בכם ללא הקשר של מקום מגורכם ומאפשרת לכם להחליט.

בין המדינות שישראלים בחרו לבצע תושבות קבע הייתה קפריסין. הסיבה לכך היא העבודה שבעלי נכסים רשאים להתגורר בקפריסין לצמיתות, מה שמקנה להם את היכולת להתגורר בכל אחת מהמדינות השייכות לאיחוד האירופאי.

הזכות להחזיק בנכסי מקרקעין בקפריסין

היתר זה יכול לשמש כצעד ראשון לרכישת אזרחות קפריסין (האיחוד האירופי)

משטר מס יעיל, כולל ללא מס ירושה והטבות מס רבות לתושבי קבע המקבלים הכנסה ממקורות מחוץ לקפריסין (למשל פנסיה, דיבידנד וכו ').

בנוסף, בין אם המבקש מחליט לחיות, לבקר או לעשות רילוקיישן לקפריסין, למדינה יתרונות רבים:

  • מיקום נוח, אסטרטגי
  • אקלים חם, נוף יפהפה,
  • חופים בתוליים ויעד תיירותי מבוסס
  • קהילה בינלאומית גדולה
  • מוסדות חינוך חינוכיים ומערכת בריאות מצוינת.
  • מערכת תשתיות גבוהה, יוקר מחיה חסכוני יחסית לישראל , יציבות פוליטית וכלכלית, שיעורי פשיעה נמוכים.

מהם התנאים לתושבות קבע בקפריסין באמצעות קניית נכס?

  • כדי להחיל את התוכנית לרכישת נכס בקפריסין באמצעות כספים המועברים מישראל  עליכם לקנות נכס ששווי השוק מינימלי של הנכס 300,000 אירו (לא כולל מע"מ).
  • יש לרכוש את הנכס כמכירה ראשונה ישירות מהבעלים
  • ניתן לרכוש את זה בצורה של יחידת דיור אחת או שתיים (דירות או בתים), מגורים וחנות אחת (עד 100 מ"ר) או מגורים ומשרד אחד (עד 250 מ"ר). במקרה של שני נכסים, הנכסים יכולים להיות במבנים עצמאיים, אך יש לרכוש אותם מאותם בעלים .
  • יש להוכיח ,שתשלומי הנכס הועברו לקפריסין מחו"ל.
  • עם הגשת הבקשה יש למסור קבלות רשמיות לתשלום של 200,000 אירו לפחות (לא כולל מע"מ) שהועברו מחו"ל, ללא קשר למועד מסירת הנכס.
  • ילדים בוגרים עצמאיים כלכלית, המעוניינים להגיש בקשה לתושבות קבע, אינם צריכים לרכוש נכס נפרד, ובלבד ששווי השוק של הנכס שנרכש המיוחס לכל ילד עצמאי מבחינה כלכלית הוא לפחות 300,000 אירו (לא כולל מע"מ) כלומר אם למבקש יש 2 ילדים בוגרים עצמאיים מבחינה כלכלית, יש להעריך את הנכס בסכום של 900,000 אירו.

איך מיישמים את הבקשה?

הבקשה מוגשת למשרד הפנים / מחלקת ההגירה עם כל המסמכים. בתנאי שהבקשה תוגש בצורה מאומצת ומלווה בכל המסמכים התומכים הדרושים והמשקיע עומד בכל הקריטריונים והתנאים שנדונו לעיל, פרק הזמן לסיום התהליך הוא כ- 2 עד 3 חודשים בלבד.

כדי להגיש בקשה להיתר תושבות קבוע על המבקש:

  • להפקיד את הכסף במוסד פיננסי בקפריסין סכום מינימלי של 30,000 אירו המוחזק כפיקדון קבוע לתקופה של שלוש שנים.
  • עליהם לקבל ( יחד עם בן הזוג) הכנסה שנתית בטוחה של לפחות 30,000 אירו. הכנסה זו צריכה לנבוע מחו"ל ועשויה לנבוע מקבלת דיבידנדים, משכורות מעבודה מחוץ לקפריסין, ריבית על פיקדונות קבועים, פנסיות, דמי שכירות וכו '. סכום זה צריך לעלות ב -5,000 אירו לכל אדם תלוי וב 8,000 אירו לכל הורה. של המבקש
  • אישור שאינו בעלי עבר פלילי ברור מארץ מגוריהם
  • הכריזו כי אין בכוונתם להיות מועסקים או עצמאיים בקפריסין.
  • חייב לבקר בקפריסין לפחות אחת לשנתיים

ליווי ותמיכה בכל השלבים עד קבלת תושבות הקבע תמיכה בכל שלב

שלב 1: ההחלטה לקבל תושבות קבועה בקפריסין, זו אחת ההחלטות החשובות בחייכם ושתשפיע עליכם ועל משפחתכם. לכן חשוב שגורם מקצועי מקומי, יסייע לכם להכיר את קפריסין וההזדמנויות הקיימות על ידי יצירת סיורי גישוש המותאמים לך על פי אפיון מדויק של הצרכים שלך, שיאפשרו לך ולמשפחתך ההזדמנות לחוש את קפריסין, את הפוטנציאל שיש בה עבורכם.

שלב 2: הערכה ובחירה של השקעות בנכסים בשל המחקר והידע הרב שלנו בשוק, בעת הצורך אנו מסוגלים לספק סיוע בכל הקשור למציאת, בדיקת הערכה והערכת השקעה פוטנציאלית הזדמנויות נדל"ן באמצעות רשת העמיתים העצומה שלנו. הדאגה העיקרית שלנו היא כדי להגן על האינטרסים של לקוחותינו על ידי הצעת פרויקטים שהם בסיכון מינימלי, ללא או מעט בעיות ניהול. המוטו שלנו הוא שאנחנו מציעים רק את ההזדמנות להשקעה לקוחותינו אם אנו בעצמנו היינו מוכנים להשקיע בפרויקט / הנדל"ן המסוים הזה.

שלב 3: הכנה והגשת הבקשה. הנציג האישי שלך ידריך אותך לאורך התהליך וינחה אותך בנושא מילוי המסמכים. לפני שליחת החומר לרשויות הנציג שילווה אתכם עורך ביקורת נוספת ומאמת את הנתונים לפני שליחה, כדי למנוע עיכובים.

שלב 4: מעקב רציף אחר התקדמות יישום התהליך, כדי להבטיח תוצאה בזמן שהוגדר ועדכון של הלקוחות ON LINE בסטטוס הבקשה.

שלב 5: הצלחה! השגת תושבות קבע בקפריסין לאחר אישור הבקשה אתה רשאי להיות תושב קבע בקפריסין לכל החיים, מה שמאפשר לך ליהנות מיד מכל היתרונות הכרוכים בכך.

שלב 6: סיוע גם לאחר סיום תהליך קבלת תושבות הקבע שלכם. בין אם תחליטו לגור בקפריסין ובין אם לא, אנו תמיד לצידך להדריך ולייעץ לך בנושאים יומיומיים, סיוע בניהול נכסים, תמיכה בהשקעות וכל עניין אחר גדול או קטן ככל שיהיה.

לסיכום,

גם אם החלטתם לרכוש נכס בקפריסין בכדי לקבל תושבות קבע, וגם אם החלטתם רק לעשות רילוקיישן לקפריסין, כדאי לכם להתייעץ עם הגורמים הנכונים בעלי המידע הנכון, כדי שיוכלו להנחות אתכם במהלך התהליך ולתת לכם את המענה הנכון עבורכם.

מוזמנים להמשיך קריאה: 

תוכן העניינים

מאמרים נוספים